pátek 22. ledna 2016

pátek 22. 1. 2016 - koupila jsem si keramický květináč

   Pokud si tento blog pročítáte již delší dobu, určitě jste zjistili, že názvy mých článků s jejich obsahem buď vůbec nesouvisí, nebo souvisí pouze minimálně. Možná je to tak trochu vzpoura vůči titulkům v novinách či etiketám, které musí charakterizovat celý obsah. Možná jsem prostě jen divná a chci si tím svou odlišnost uchovat. Ať tak, či onak, tento článek se rozhodně nebude zaobírat jen mým před hodinou koupeným květináčem. I přesto, že tato koupě století mě donutila sednout k počítači a něco sepsat.
   Tak pro začátek shrnutí událostí, o kterých jsem vás ještě neinformovala. Pokud to vezmu tak nějak chronologicky. Poslala jsem si přihlášky na VUT i ČVUT na obojím na fakultu architektury. To bylo někdy koncem listopadu. Zhruba v polovině prosince jsem měla maturitní ples, který nedopadl tak katastroficky, jak jsem předpokládala. Vzhledem k tomu, že se mi na ramenou objevila (virózní) vyrážka, která se s pocením zhoršovala. Navíc mi kožní řekla, že se toho zbavím nejdřív za měsíc. Koho by to nenadchlo? Dále jsem si užila další dva týdny v horečkách, a to těsně před Vánočními prázdninami. Vánoční dárky nikterak rozepisovat nebudu, ale dostala jsem knížku. kterou jsem si přála, od korejského autora: Losos, který se odvážil vyskočit výš. Trochu mi stylem připomíná Malého prince, nevím proč. Ale dobře se čte a jde do hloubky víc, než si na první pohled myslíte. Nový rok jsme nikterak neslavili, navíc mamka šla spát už v deset. Mám pocit, že už není nic tak intenzivní jak bývalo...
   I leden byl kupodivu dost náročný. Přestože jsem chyběla dva týdny, nikdo se se mnou nepáral. Proč by, mají dost práce se svými oblíbenci. Svět nikdy nebyl férový a nikdy nebude. Postupně se s tím snažím smiřovat, i když to ne vždy jde. V polovině ledna jsem dělala talentové zkoušky v Brně. A toto úterý a středu v Praze. Do Prahy mě nevzali. O bod mi utekl pohovor. A kupodivu jsem to nepokazila testy, ale kresbou. Přesně abstrakcí. Nepochopila jsem zadání, nebo možná jenom pochopila špatně a tak jsem měla z možných 15ti bodů 0. Už jsem to obrečela.  Měla jsem totiž s sebou i celé portfólio a byla jsem připravená pomalu na každou zákeřnou otázku, kterou by mi mohli položit. Co už. (Ale v kavárně jsem se platonicky zamilovala do jednoho "chlapce", který byl velmi milý, galantní a dokonce mi vykal. Alespoň něco nebyl úplně na ...) Samozřejmě jsem hned den, po návratu z Prahy ve 21.00, psala opravný test v matematice. Učila jsem se na něj celou noc. A jak už je u mě zvykem, tak jsem to nezvládla. Důvod? Měla jsem v sešitě špatně napsaný vzorec, který jsem se tudíž špatně naučila. V testu jsem pak dosazovala do špatného vzorce a protože se tam opakoval hojně, tak mi i přes absenci jakékoliv jiné chyby vyšla trojka, kterou jsem si mimochodem chtěla opravit. GJ děvče. Fakt ti to jde. Borka as fuck. - Zdá se že sarkasmus vůči mojí osobě ztrácí na účinnosti, je na čase vymyslet něco originálnějšího!
 méně je více.
 Ve čtvrtek večer jsem se poddala depresím. A pak se rozhodla s tím něco udělat. Povyhazovala jsem všechny moje kresby, které za moc nestály a většinu ostatních prací. Navíc jsem vyhodila část pastelek. Jeden z šuplíků jsem vyhodila "celý" další jsem probrala, že z něj zbyla stěží polovina. Kupodivu mě to uklidnilo a díky tomu jsem si tak trochu u pročistila hlavu. Moje momentální heslo:
Navíc už delší dobu obdivuji minimalismus, který do mého okolí nikterak prosadit nemůžu, protože žiji hromaděním věcí. Tak jsem si dnes pro začátek koupila "minimalistický" květináč. A tím se vracím k úplnému začátku. Uzavírám kruh, tak nějak.
Jsem vděčná za jakoukoliv odezvu na jakýkoliv článek :)

5 komentářů:

  1. S tím Brnem to dopadlo jak? Doufám, že dobře. Při nejhorším si můžeš dát rok pauzu a zkusit to příště.

    Já se doma nesnažím prosadit minimalismus,jen prosté vymalování pokoje jednou barvou na všech stěnách a nedaří se. Prý by to při mém výběru barev bylo příliš "chladné". Zima tu je i bez toho, kdy nám skrz okna táhne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani Brno nakonec nevyšlo. Ale je fakt že s tím jsem ani nepočítala. Jenom ta Praha mě vážně štve :(
      Já nakonec skončila tím, že jsem sundala všechny plyšáky z poličky a nechala si tam jenom polštář a dvě fotky. Stejně se na ně akorát prášilo a většinou to byli plyšáci co byly k nějakému nákupu, nebo tak. Takže jsem k nim neměla žádný citový vztah.

      Vymazat
    2. To je škoda. Budeš to zkoušet znovu příští rok?

      Vymazat
    3. Nemyslím si, že bych se za rok dostala. Ale uvidím jak se mi bude dařit na vysoké kam teď půjdu :)

      Vymazat
    4. Snad tě to bude alespoň trochu bavit. Není nic horšího než škola, která je pro tebe naprosto nezajímavá.

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ